درب ضد سرقت در قزوین
نوشته شده توسط : محد شیرازی

فاکتورهای مختلفی وجود دارند، که در قیمت درب ضد سرقت در قزوین موثر می باشد. اولین عاملی که در قیمت دهی به درب ضد سرقت موثر است، نوع و جنس مصالح استفاده شده برای ساخت اسکت بیرونی و لایه های درونی آن ها است. تولید انبوه درب ضد سرقت در انواع مختلف باعث شده است تا قیمت آن ها زیاد گزاف نباشد و اکثر کاربران برای خانه خود از این درب ها استفاده کنند. امنیت بالای درب ضد سرقت باعث جذب مشتریان به این درب ها شده است. برای همین به درب های ضد سرقت نامیده شدند. یکی دیگر از عواملی که رد قیمت این درب ها موثر است، ابعاد آن ها بوده که هرچه از اندازه بیشتری برخوردار باشد، ساخت آن به زمان زیادی احتیاج دارد. کارشناسان فنی ما قبل از راه اندازی درب از محل مربوطه بازرسی می کنند تا ابعاد درستی از درب به دست بیاید. برای سطح خارجی درب های ضد سرقت طرح های متنوعی متناسب با دکوراسیون داخلی در نظر می گیرند، هرچه این طرح ها پیچیده تر باشند، درب ضد سرقت از قیمت بالاتری برخوردار می شود. همچنین شما عزیزان می توانید با استفاده از رنگ های شاد برای آن ها در زیباترشدن فضای دکوراسیون خود نقش مهمی داشته باشید.

 

اولین ویژگی درب ضد سرقت نصب راحت آن ها بوده که برای راه اندازی نیاز به زمان زیادی نمی باشد. دومین عامل تنوع رنگ و طرح درب ضد سرقت است که مجموعه ما انواع طرح و رنگ های درخواستی مشتریان را در پروسه تولید و ساخت قرار داده است. یکی از ویژگی های این درب ها استحکام بالای آن ها است. برای روکش درب ضد سرقت از چوب هایی با کیفیت بالا استفاده می کنند. معمولا از دو نوع چوب در ساخت درب ها استفاده می شود. این چوب ها راش و بامبو بوده که دارای قابیلت های فیزیکی و شیمیایی قابل توجه ای می باشند و سطحی براق و جلا داده شده به درب های ضد سرقت می دهند. درب ضد سرقت به گونه ای ساخته می شود که عایق مناسبی در برابر نفوذ گرما و سرما به حساب امده و مانع بسیار خوبی در برابر صداهای آلوده کننده محسوب می شوند. این درب ها دارای کارت گارانتی ساخت بوده که تمامی فاکتورهای جهانی را شامل می شود.

 

معمولا بر روی درب ضد سرقت امکاناتی ویژه ای می توان راه اندازی کرد که نسبت به درب های قدیمی معمولی از مزیت ویژه ای برخوردار هستند. نصب دوربین هایی هوشمند بر روی آن ها باعث کنترل عبور و مرور افراد می شود. این درب ها دارای امکانات دیگری چون قفل های دیجیتالی بوده که دارای فناوری بالایی هستند. همچنین می توان بر روی درب ضد سرقت از دزگیر هایی حرفه ای بهره برد که باعث ایجاد امنیت کافی برای آن ها شده است. در راه اندازی اسکلت فلزی این درب ها از جدارهای مختلفی استفاده می شود. در این جدارها از انواع پشم سنگ و پشم شیشه استفاده می کنند. سطح بیرونی این درب ها به گونه ای ساخته می شوند که با برخورد رطوبت دچار زنگ زدگی نمی شوند و رنگ خود را به خوبی حفظ می نمایند. قیمت مناسب این درب ها سبب شده است تا تمامی مشتریان از آن ها رد شرایط مختلف استفاده کنند. درب ضد سرقت دارای کارت گارانتی استاندارد از سوی شرکت سازنده است.





:: برچسب‌ها: درب ضد سرقت در قزوین ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 تير 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: